Thank You

Friday, June 10, 2011

semalam

assalamualaikum...

selamat malam awok2, bertemu kita di entri semalam... sesungguhnya, banyak kenangan semalam yang aku nak kongsi bersama korang semua...

semalam merupakan hari yang seronok dan seronok bagi aku dan kawan2 sekelas aku.. wah, apakah cerita disebalik semalam itu??? jeng3.. :D

entri diteruskan, semalam aku dan kawan2 sekelas aku ronda2 Kuala Lumpur... wah! bak kata kawan aku yang asal dr Kedah '' korang ada KL'' ngeee... perjalanan yang panjang, kami menaiki bas rapid KL dr Seksyen 2.. no.bas ialah U80.. ceh, no.bas pun aku nak bagi tahukan... apa dah... ngee... tak pe ar, aku suka berkongsi... peace...

setelah sampai KL Sentral kami naik LRT ke KLCC.. skrg kami guna ''touch n go'' je.. tak ya berbaris panjang2 untuk membeli tiket lagi jd kami just top-up jak... begitu mudah dan cepat...

KLCC> tenghari dah, jd kena ar makan dan makan kan..ngeee.. tp ramainya orang kat food court jd kami terpaksa tggu orang2 masuk keja dulu baru kami makan... sambil2 itu, jalan2 ar dulu... kami pegi tengok2 tajuk wayang yang boleh d tonton tp tak jd nak tengok sebab da lewat jd lain kali ya kawan2...

selepas itu, aku ajak kawan2 aku pegi kedai buku KINOKUNIYA... macam biasa ar, aku kan kaki novel jd kalau nampak kedai buku je, aku mesti nak masuk...koleksi novel bertambah lagi.... heepiiii... novel TERLANJUR MENCINTAIMU... aku da habis baca dah.. ngeee..

sebelum makan tenghari, tentunya waktu Solat Zohor da masuk jd kita Solat dulu sebelum makan.. kami solat kat Surau KLCC.. alhamdulillah, selesai solat Zohor.. kami pun pegi makan lah... sambil makan2, kejutan buat birthday boy iaitu Basit... happy Birthday Basit.. :D may Allah bless you always... amin...

da kenyang jd perjalanan diteruskan.. :D da penat ronda2 KLCC.... kami berjalan kaki ke Pavilion pula... wah! besar juga Pavilion... ngeee... saya asal dr Kampung jd terkejut sikit... hik3... dah, ronda2 Pavilion... waktu Solat Asar da masuk jd kena ar solat dulu... kami solat kat Surau Pavilion... alhamdulillah, bersyukur sgt2 sebab da solat...

sebelum meninggalkan Pavi... kami sempat mengambil gambar kat Toilet Pavi... ngeee...

destinasi seterusnya Bukit Bintang... wah! sebelum ronda2 BB PLAZA, kami minum dulu... hilangkan penat di kaki dan haus di tekak... da hilang penat di kaki dan haus di tekak.. kami pun meneruskan perjalanan... ronda2 je pun, sesiapa nak shopping boleh shopping :D

sebelum balik, waktu Maghrib da masuk jd kami Solat Maghrib kat Surau Sungei Wang... alhamdulillah, da solat... selesai solat, aku terima mesej dr baba.. naa! da lewat tp aku tak balik Kampus lagi jd aku explain kt baba n baba kata hati2 balik sebab da malam n kalau da sampai kampus, mesej baba.. alhamdulillah, baba memahami.. thanks baba.. love you more :D

alhamdulillah, da sampai Kampus... penat juga berjalan2 rupanya.. ngee.. tp apa yang penting, seronok dan seronok... memori yang indah semalam takkan aku lupakan (9 June 2011).. terima kasih kawan2... semoga kita dapat makan ice-cream geleto fruity sambil berjalan-jalan lagi walaupun ice-cream itu mahal tp berbaloi... suka dan sedap sangat2...amin..

sumber gambar: Nadiah Adzman

cenyum celalu :D

2 comments:

Unknown said...

hauhau..meround habis tu..aduyai bper bnyk wet habis..kuikui

Anis Shafeera Sapli said...

ngeee...
yep, round2 je pun :D
alhamdulillah, tak byk pun..^_^