Thank You

Saturday, June 25, 2011

honeymoon

assalamualaikum...

hey awok2 semua.. bertemu kita di entri baru pada malam ini.. aku harap korang bersedia untuk membaca entri aku :D aku berharap juga, korang semua berada dalam keadaan sihat selalu ya... kalau ada yang tak sihat, makan ar ubat atau cepat2 pergi jumpa doktor ya..

okey, jum kita teruskan entri ini... entri malam ini bertajuk honeymoon.. wow! maksud honeymoon pada aku bukan bulan madu selepas kawin tau tapi honeymoon berjalan2 di shopping mall.. ngeee.. gelaran honeymoon itu sendiri di labelkan oleh sahabat aku iaitu Wan NurFatihah Mohd Zain atau lebih dikenali sebagai kak Jerry..ngee.. peace kak Jerry :D

sekadar hiasan :D

bermulanya honeymoon, sekitar Selangor je.. biasa ar kami, kami hanya mampu sekitar Selangor je sebab kalau sampai ke Kuala Lumpur.. alamatnya, sesat ar kami bertiga... opsss, lupa nak bagitau kami bukan honeymoon berdua je tapi kami bawa sekali roommate baru kami alias Junior kami yang bernama Aisyah...

biasa ar kalau honeymoon berjalan2 di shopping mall... mula2, cuci tangan dulu... selepas itu, cuci mata... akhir sekali, cuci tangan dan mata berserta duit sekali.... ngeee.. pengeluaran adalah yang tersangat wajib jikalau honeymoon berjalan2 di shopping mall.. peace.. biasa ar, perempuan katakan tapi jarang2 lah :D

selesai honeymoon, kami pun makan.. lalalalala, memang honeymoon lah hari ni.. ngeee.. anyway, happy sesangat walaupun dalam hati ... opssss, tak mau macam tu... :D smile.. smile.. smile..

night...

sumber gambar:mR.Google

cenyum celalu.. :D

No comments: