Thank You

Monday, June 6, 2011

Eren-Takkan Pisah

assalamualaikum...

hey kawan2 yang suka blogging, selamat ber-blogging ya... owh ya, sekali lagi aku tukar lagu yang berkumandang di belog aku... selamat mendengar ya...

Eren-Takkan Pisah, itulah tajuk lagu yang berkumandang di corong2 belog aku.. ngeee.. terasa macam sweet jak lagu tuu... tp cedey juga sebab kasih sayang yang di bina tidak kesampaian disebabkan tidak mendapat restu daripada ibu bapa... jd aku ingin berkongsi bersama-sama ngan korang semua...

suka korus lagu Takkan Pisah dendangan Eren;

takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga

jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janji ku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau

view ar link kat bawa if korang nak tengok video klip Takkan Pisah>>>>>>

cenyum celalu :D

No comments: