Thank You

Sunday, June 19, 2011

Happy Father's Day

assalamualaikum...

bertemu kembali setelah sekian lama tak update belog..opssss, sekian lama? macam lama sangat.. ngeee.. padahal baru 2 hari tidak update :D

okey, entri diteruskan.. Happy Father's Day to my dad Sapli bin Surip :D miss you already :( semoga panjang umur dan di murahkan rezeki.. amin.. thanks baba... love you.. muah3..

happy father's day baba :D xoxo..

walaupun Father's Day tahun ini tidak dapat bersama atas sebab aku berada di sini iaitu UiTM Shah Alam bagi meneruskan pengajian akhir aku di sini.. Anis tetap mengingati mu baba..

Anis berharap baba sihat selalu.. amin ya rabbal alamin... pesan baba takkan Anis lupakan.. Insya Allah..amin..

Anis harap korang da ucapkan Happy Father's Day kepada baba, ayah, papa, daddy, dad, walid atau apa pun panggilan korang kepada seorang yang bergelar bapa dalam kehidupan korang... tanpa bapa siapa lah kita di muka bumi ini... kalau tak dapat nak telefon... mesej pun sudah memadai..

opssss, aku pesan kat korang tetapi adakah aku telah melaksanakannya? ermmm, semestinya sudah.. aku da tefon baba aku... baba siap pesan ''belajar bagus2 ya anak ku''.. terima kasih baba.. love you..

okey, sampai di sini entri Happy Father's Day ku.. :D

cenyum celalu :D

No comments: