Thank You

Wednesday, June 8, 2011

Selamat Hari Rabu

assalamualaikum...

selamat pagi , semoga kita sihat selalu ya... amin... hari ini merupakan hari yang indah buat aku.. chewah, tetiba indah pula.. ngeeee :D

after solat subuh... biasanya aku akan tidur semula tetapi hari ini tidak... aku harap ia akan berteruskan supaya murah rezeki aku sepanjang semester akhir aku d Uitm Shah Alam.. amin..

biasa ar, aktiviti ku; buka lappy dan cucuk bb kt usb dan terus on9... mula2 buka link tonton.com.my..semestinya tonton tv on9... tonton NORA ELENA episod 18... demam Nora Elena melanda aku dan kawan2... ceh, macam korang tak follow Nora Elena kan???

Pelakon Nora Elena; Siti Saleha dan Aaron Aziz

okay, done about Nora Elena .. peace.. selain itu, aku tolong kawan kemas bilik bersama... wah, rajinnya aku... opssss, nope... kawan aku yang rajin, aku tolong je.. ngee.. sambil2 kemas bilik, aku on ar blogger, facebook and twitter... :D

da selesai kemas bilik aku pun basuh baju dan terus mandi... naa! korang mesti belum mandi.. ngeee..sedap je aku cakap korang belum mandi kan... peace, jangan marah tp kalau belum mandi tu, cepat2 ar mandi sebab matahari da tinggi... :D

selamat hari Rabu kepada korang semua... semoga hari Rabu hari ini, lebih baik daripada hari Rabu sebelum2 ini... insya Allah, amin.. mulakan semua perkara dengan bismillah dan senyuman ya...

okay, chaw dulu.. mau rehat2 jap sebelum lunch... :D

cenyum celalu :D

No comments: