Thank You

Saturday, June 11, 2011

Jalan Raya!

assalamualaikum...

alhamdulillah, aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih diberikan peluang untuk bernafas lagi... dengan itu, aku dapat menaip dan berkongsi entri bersama korang semua...

entri ku pada hari ini adalah Jalan Raya... ada apa dengan jalan raya?? semestinya jalan raya penuh dengan pelbagai jenis kereta... selain itu, tidak lupa juga kepada kenderaan berat dan kenderaan2 yang lain...

Mr.Google

ngee, adakah aku ke-laut??? semestinya tidak... :D sebenarnya, entri jalan raya berkaitan dengan kelas memandu aku... peace... yep, aku baru menyambung semula kelas memandu aku selepas aku bercuti semester hari itu...

aku telah mempelajari bahagaimana berhenti di atas bukit, masuk parking dan keluar selepas parking dan tiga penjuru... alhamdulillah, aku cepat tangkap apa yang cikgu memandu aku ajar.. thanks a lot Cikgu :D sesungguhnya, banyak step kena ingat jd aku kena berusaha untuk mempelajari dan mengingati...

berbalik kepada jalan raya, aku telah memandu di atas Jalan Raya sebenar... wah! berdebar2 juga sebab kali pertama... macam2 ragam kenderaan dapat di lihat... walaubagaimanapun, aku kena berani dan yakin dengan pemanduan ku...

Insya Allah, kalau tidak ada aral melintang... aku akan mengambil Ujian Pra atau Q.T.I.. nantikan entri ku apa itu Q.T.I?

okey, sampai sini entri Jalan Raya aku sebab aku nak study Jalan Raya untuk Ujian Pra atau Q.T.I yang bakal aku duduki nanti... pelik aku nak study macam mana??? macam biasa ar, aku drawing Jalan Raya kat dalam kertas A4 je... ;) bijak-bijak... ^_^ doakan aku Lulus Ujian Pra atau Q.T.I itu ya... amin ya rabb... terima kasih korang ::D

cenyum celalu :D

No comments: