Thank You

Friday, June 3, 2011

!@#%^&* ''blur'' ^-^

Assalamualaikum...

selamat petang semua, Jumaat adalah penghulu segala hari... aku harap korang semua sihat di samping insan-insan yang tersayang dan tercinta ya...

urmmm, apa sebenarnya tujuan entri aku pada petang yang redup ini??? ohh tidak, aku dengan sendirinya pun tidak tahu tapi aku tetap nak menaip juga walaupun menaip dalam keadaan yang batuk2 lagii.. aku harap tak menganggu korang.. opsss, macam korang dengar... ngeeee :D

sekadar berkongsi, sebelum aku menaip entri pada petang ini... aku da tukar lagu yang berkumandang d belog aku.. ngeee... korang teka ar lagu apa??? tp aku dengan ringan hatinya bagitau korang.. tajuk lagu yang berkumandang jika korang singgah belog aku adalah lagu ku menunggu dendangan Rossa... best tak??? aku harap korang enjoy...:D:D:D

okey ar,, aku chaw dulu.. if ada masa yang terluang kita jumpa lagi ya... jangan ar segan-segan singgah belog aku...

selamat minum petang...

senyum celalu :D

No comments: