Thank You

Sunday, February 6, 2011

perut berkeroncong

salam...

salam pertemuan lagi dari aku... alhamdulillah, bertemu lagi kita d entri yang baru... walaupun hanya bertemu melalui penulisan yang singkat...

februari aku bersambung di sini... iaitu di uitm shah alam... selama seminggu aku bercuti bersama keluarga tercinta... terlalu singkat bagi ku tetapi aku bersyukur kerana masih d berikan kesempatan untuk bersama mereka... alhamdulillah... bersyukur kepada yang maha ESA... aku mendoakan semoga mereka panjang umur... amin ya rabb...

entri ku di malam yang hening ini adalah perut ku berkeroncong.... sebab aku tak makan lagi.. wah, caya lah kepada aku... aku makan kuih bahulu yang di bekalkan oleh mak wan aku... terima kasih mak wan... bahulu orang kawin tu... dapat juga merasa walaupun tak dapat menghadiri majlis persandingan kazen aku pada hari ini... apa2 pun, majlis da berakhir pukul 5 ptg td... mumy dan baba berkata, semua nya okey... sebab cuaca d Sandakan cerah pada hari ini dan semalam...

alhamdulillah.. tp aku tak makan lagi...huhuhuh... tgh tggu kawan balik... sebab aku kirim makan kat kawan jd sabar ya... sabar separuh daripada iman tau... :D

okey lah, sementara tggu makanan sampai... aku nak sambung buat acaimen2 yang tertangguh sebab aku tak buat masa cuti seminggu... terbaikkkk lah kat aku... he3... tanggung sendiri nah... :D

cenyum celalu :D

No comments: