Thank You

Saturday, February 5, 2011

kembali semula

salam...

apa khabar korang? aku harap korang sihat ya... aku meneruskan entri ini dengan rasa yang amat berbelah bagi sebab aku telah kembali semula ke Shah Alam...

airmata ku mengalir lagi... itulah aku... amat senang mengalirkan airmata... peluk cium ku kepada mumy dan baba dan adek caca telah mengalirkan airmata ku... baba berkata ''jangan lah menangis'' tp aku tetap menangis... ya Allah, berikan aku kekuatan...

perjalanan ku... alhamdulillah, penerbangan okey sebab cuaca cerah pada hari ini dan aku sampai ke terminal LCC dengan selamat... aku bersyukur sangat...

sampai kolej kediaman... tefon mumy ... mumy berkata ''kakak makan lah dulu''... makan makanan yang mumy bekalkan... thanks mumy... baba pun tefon, tanya keadaan aku... aku pun citerlah... okey dan masih sorang2 kat bilik... sbb kawan2 tak balik lagi... baba berkata'' kunci jak pintu bilik tu''... okey baba...

okey lah, aku nak rehat lagi... rehat ku tak cukup lagi... badan pun rasa macam tak sihat da... sengal2 da badan ku ini... huhuh... nasib lah, mumy bekalkan ubat syifa... boleh juga sapu kat badan yang mengalami sengal2 itu...

sampai ketemu... sebelum terlupa... congrats to my kazen and wife... selamat pengantin baru... semoga bahagia hingga ke akhir hayat dan mendapat anak-anak yang soleh dan solehah... amin ya rabb....

cenyum celalu...:D

No comments: