Thank You

Wednesday, February 23, 2011

kesedihan melanda

assalamualaikum...

hey... bertemu kembali :D... aku meneruskan entri pada petang ini, dengan perasaan yang sedey... walaubagaimanapun, aku nak kawal juga kesedihan ini... huhuhuh...

td pukul 2 ptg... aku kol abg aku... aku kol pun sebab nak wish happy befday kat adik bongsu aku... borak punya borak, adik aku menangis dan ia berjangkit kepada aku... huhu... aku tahu, adik bongsu aku seorang yang susah nak menangis tp bila masa2 tertentu dia akan menangis juga... uhh, aku turut sedey....

setelah selesai, aku letak tefon dulu...sebelum suara teresak-esak nak nangis... sebab adik aku da nangis dulu jd aku tak boleh... biasalah, kalau aku dah ter ''emosional''... huhuhu...

tp dalam kelas td aku telah meluahkan di sekeping kertas putih... dan terhasil lah karya yang tak seberapa.... jeng3... ;


just for you Ejan...xoxo... sehelai kertas putih menjadi tak putih lagi :D

insya Allah, walaupun da tiga tahun kakak tak sambut befday Ejan bersama... jika ada rezeki dan d panjangkan umur, kita akan merasai untuk sambut befday Ejan bersama kakak lagi... Insya Allah, amin ya rabb...

okey lah... aku nak undur diri dulu... sebab esok aku ada test jd nak stud juga... test esok, merupakan test pertama aku pada semester ini... doakan aku dapat jawab semua soalan ya... amin ya rabb...

cenyum celalu ya :D
don't be sad :(

No comments: