Thank You

Wednesday, February 23, 2011

happy birthday

assalamualaikum....

selamat pagi semua... sekarang aku berada dalam kelas...wah, aku update blog... cayalah... he3... macam mana ni, aku boleh update blog masa class... sebab aku ada preview tuk minor projek aku... sementara menunggu giliran... aku update lah... guna wireless jak... bb kena rehat dulu... :D
selamat rehat bb...

sebelum terlupa, hari ini adalah hari lahir adik bongsu aku... selamat hari jadi :D... cedey owh, ini tahun ketiga aku tak dapat menyambut hari jadi adik bongsu aku bersama... sebab aku berada di sini... huhuh... :'(


cak... inilah adik bongsu aku... yang lelaki tau...:D

sorry lah, aku tak da gambar adik bongsu aku yang sorang2... semuanya berada dalam lappy aku... sebab semester ini, aku guna lappy adik perempuan aku...

aku doakan.. semoga adik bongsu aku di panjangkan umur dan di murahkan rezeki... semoga menjadi anak yang soleh... amin ya rabb... semoga mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat...
amin ya rabb...

okey lah... aku nak chow dulu... takut kantoi oleh pensyarah nnt.. he3... selamat semua... jangan nakal2 ya...

cenyum celalu :D

No comments: