Thank You

Sunday, February 13, 2011

lulus

assalamualaikum...

selamat malam sayang... opsss, tercacul pula... he2... selamat malam semua :D korang buat apa tu.? mesti bersama orang-orang tersayang dan tercinta kan... menonton tb or berbual2 d ruang utama iaitu ruang tamu... best nya korang... jangan sia2 kan masa itu tau... :D

owh ya, entri terkini aku adalah lulus... gumbira rasa hati ku ini... bersyukur ke hadrat ilahi... alhamdulillah... bersyukur sangat2... walaupun aku tidak yakin kepada diri aku sendiri tp berkat usaha dan doa orang2 tersayang dan aku sekadar berserah kepada yang maha ESA... hasilnya, alhamdulillah...

bermulanya di sini... pagi td aku dan kawan pergi menghadiri ujian undang2/ berkomputer... selepas solat subuh, kami mandi dan bersiap2 kerana kami kena ambil kat stesen bas seksyen 2... korang tahu tak, seksyen 2 kat ne? kalau student uitm mesti familiar punya... sebab tempat lepak dan makan-makan...

opsss, aku nak meneruskan entri lulus aku... sebelum amik ujian undang2... kami di kehendaki memberikan ic/ kad pengenalan kepada penyelia yang menyelia and then kami di minta membayar rm 10 bagi bergambar di sana juga.. uhh, bagaimana lah keadaan muka aku... he3... nak tengok tp orang yang snap gambar tu tak mesra alam... he3...


resit bayaran digital photo for driving licence


adiii, dr tadi macam tergantung jak penceritaan aku ttg entri lulus pada malam ini.. he3... sabar semua, aku cuba menjadi penulis dan pencerita yang terbaik.. heee..

begini ceritanya... aku lulus ujian undang2... yehyeh... aku berjaya lulus... nak tahu tak aku dapat berapa? cuba korang teka... he3... terdapat 50 soalan dan markah lulus adalah 42... naa, korang tak dapat teka kan? he3...

biarlah aku yang memberikan jawapan sebenar... aku dapat markah 47/50... wah, aku tak sangka... :) alhmdulillah...walaupun aku budak art&design... korang mesti tau kan, kalau budak art mesti lah design yang lebih... kalau bab baca2 ni... memang ngantok... tp alhmdulillah, aku berjaya melaluinya... :)

sorry ar, aku tak dapat sertakan slip yang telah d print-out oleh pihak penyelia tu... kerana slip tu telah aku berikan kepada wakil institut manducekap yang menguruskan lesen memandu kami... sebagai simpanan dorang kot... lupa plak tanya td... he2... aku pun lupa nak tangkap gambar... tp tak pe... sebab aku tak tipu korang tau... :D...

selepas selesai semuanya, aku pun kol baba dan mumy... aku kongsi kejayaan aku kepada dorang... iaitu kejayaan aku lulus ujian undang2... first wording yang aku dengar dr baba dan mumy ialah ALHAMDULILLAH, BAGUS LAH...... indah nya dunia tp aku perlu melalui peringkat seterusnya iaitu, bengkal Pra L... aku kata kat baba '' baba nak bagi apa kat anis sebab anis lulus''?... baba pun berkata ''anis nak apa''?... anis pun berkata ''anis nak rm 300 untuk bayaran seterusnya... baba berkata '' insyaAllah...''... hepy nya aku.. he3...:)

okey lah, bersyukur aku ke hadrat ilahi... alhamdulillah...

sampai ketemu lagi... aku nak titun dulu... cayang cemua.. muahxxx:D

cenyum celalu..
mimpi yang indah2 ya :D
p/s ku selalu> sebelum titun baca doa dulu tau...

No comments: