Thank You

Monday, February 7, 2011

siap, alhamdulillah...

salam...

baru bertemu kembali... walaupun lewat tp aku tetap ingin menaip entri yang baru pada malam ini... apa khabar korang? mesti sihat kan... kalau tak sihat.. jangan lupa makan ubat ya...

hari ini.. aku sibuk dengan tugasan yang tertangguh... siap juga, alhamdulillah... tugasan itu adalah subjek basic flexography printing... tugasan itu dikehendaki mengumpul packaging2... terdapat 14 kategori yang di berikan kepada kami... wah, banyak sungguh tp aku buat sikit2 jak... yang penting aku buat yang terbaik daa... syukur alhamdulillah...

korang nak tau tak? kalau tak nak tahu... aku nak bagi tahu juga... he3... saiz acaimen aku itu ada saiz A2... wah, besar kan... heee... aku ada tangkap gambar acaimen aku itu... terima kasih kepada camera DSLR aku...

antara hasil snapshot aku; jeng...jeng... jeng... he3... saja nak suspen kan korang semua... heepiii... :)


inilah acaimen aku yang b'size A2...


isi dalaman acaimen aku... ini adalah packaging kategori lipatan/ folding cartons...


ini adalah pakaging kategori bungkusan/ sacks

urmmm, korang mesti da malas nak tahu kan... tak pe lah.. aku berenti sampai di sini dulu ( ceh, merajuk ka aku??? ) he2... tp kalau aku merajuk... sapa yang nak tolong pujuk... huhuh... opsss, terlebih sudah... he3...

okey2, aku pun nak rehat2 dulu... sebab hari ini tak rehat langsung... terus-menerus buat acaimen sampai lah siap... alhamdulillah... esok da boleh hantar sebab esok adalah dateline nya... terbaikkkk kepada aku... he2.. :D

sampai ketemu d entri yang baru...

cenyum celalu...:D
mimpi yang indah2...
p/s ku selalu>> sebelum tido baca doa dulu tau...

No comments: