Thank You

Sunday, February 27, 2011

sorry, I was busy yesterday

assalamualaikum...

selamat titun korang... mesti korang da titun... tp aku masih meneruskan menaip untuk update blog pada tarikh yang baru da... sebab aku tak dapat update blog pada tarikh semalam...i'm sorry... I was busy yesterday... huhuh...

everything almost done... super duper happy :D entri dimulakan dengan menceritakan perjalanan masa ku pada tarikh semalam...

antaranya adalah, aku telah menghadari Bengkel Pra-L... wah, after 2 weeks; aku akan dapat lesen LDL- Learning Driving Licence... setelah dapat lesen 2; aku da boleh latihan praktikal selama 8 jam tp tak sekaligus 8 jam... aku akan bahagikan masa 2 nnt... jd sabar ya :D

selain itu, aktiviti ku yang lain pada tarikh semalam adalah... menghadiri ceramah ttg obesity... wah, obesity kah aku? hekhek... alhamdulillah, aku tak obesity tp aku kena berhati-hati juga... jangan overweight ya korang... bahaya kepada diri sendiri...

kepada korang; aku nak kongsi tips sikit...

  1. EXERCISE
  2. EXERCISE
  3. EXERCISE
  4. DIET
selamat mencuba ya :D

selain ceramah ttg obesity, program di tambah dengan aktiviti-aktiviti lain pula... saksikan gambar2 yang di ambil oleh aku sendiri... sorry, if tak clear or blur... I practise make perfect to using my Nikon DSLR camera...


sebelum ceramah bermula, makanan di berikan... jd tak rugi g ceramah sebab dpt makan free :D dan pengetahuan ttg obesity...


aktiviti 1 dan aktiviti 2; siti jujur dan siti penipu; iaitu cari 10 orang kawan dan tanyakan pendapat dorang ttg diri anda... adakah kawan2 korang itu?... siti jujur or siti penipu? cara mudahnya adalah, adakah kawan korang 2 jujur or penipu ttg pendapat dorang ttg korang?... sorry if tak faham juga.. :D

Program ini adalah Ke Arah Mahasiswi Sihat


aktiviti terakhir; letakkan selipar yang berada d kaki kanan anda di kawasan petak hijau yang terdapat di gmbr di atas.. and then, tggu arahan wisel bunyi dan ambil mana2 selipar dan cari semula pemilik selipar tersebut dan berkenalan antara satu sama lain... wah, panjang berjelah caption picture d atas tp yang penting korang faham ya... :D


akhir sekali, ini lah objektif program iaitu I LOVE HEALTH... <3>

okey lah, sampai sini dulu... kalau ada umur yang panjang kita bersua lagi di alam blogger ini... amin ya rabb..

sorry again, b'coz I did not edit the pictures... b'coz i like the originallity only :D

cenyum celalu..
mimpi yang indah2.. :D
p/s ku selalu; baca doa sebelum tdo ya ...

No comments: