Thank You

Friday, February 11, 2011

sudu dan garfu

assalamualaikum...

ketemu lagi d petang yang indah ini... korang da minum petang? selamat minum petang bersama yang tersayang dan tercinta ya... jangan nakal2 tau... :D

entri baru ku kembali... aku ingin menceritakan ttg sudu dan garfu... ermmm, beberapa hari ini aku menggunakan sudu dan garfu sebagai kegunaan untuk makan aku... kerana jari manis kanan aku mengalami bengkak dan bernanah yang tak lah teruk tp sakit juga sampai tak boleh tdo lena...


semoga cepat sembuh jari manis kanan ku...amin ya rabb...

alhamdulillah, nanah da kuar semalam tp tak kuar semua... hanya sikit2 jak tp aku berharap jari manis kanan aku cepat sembuh... amin ya rabb...

bercerita ttg sudu dan garfu... mmg tak best bila makan guna sudu dan garfu... sebab keadaan terkawal dan lambat... korang mesti faham apa yang cuba aku sampaikan... kalau tak faham, sorry ya...

macam aku, yang biasa menggunakan tangan bila makan nasi dan tiba2 da sakit jari ini... makan nasi menggunakan sudu dan garfu... mmg leceh bagi aku... huhuh... tp aku kena terima dengan redha...

apa2 pun, terima kasih sudu dan garfu kerana menemani pabila aku makan... bila jari aku da sihat nnt... aku pasti akan merindui untuk menggunakan mu kembali... :D

okey, aku mengundurkan diri dulu... sampai ketemu...

cenyum celalu :D

No comments: