Thank You

Thursday, February 10, 2011

cUti

salam...

selamat pagi... korang da sarapan? mesti da kan sebab da lewat sangat ni... :D aku pun da sarapan... nak tahu apa sarapan aku pg ini... sarapan aku adalah roti krim coklat dan coklat kit kat dan air putih... wah, b'tambah lah berat badan aku sebab ada coklat... he3... tp tak pa sebab aku suka coklat... i love chocolate... :D

opsss, korang mesti pelik kan? kenapa aku boleh update blog pada pg ini?... he3... sepatutnya aku berada dalam class skrg tetapi pg ini aku berada d dalam bilik... naaa, abis lah... he3... aku saja nak wat suspen jap... boring juga kalau serius setiap masa... :D

sebenarnya, pelajar2 uitm shah alam di berikan cuti sebab pensyarah2 ada academic conference selama 3 hari... wah, bestnya... dapat rehat sepenuhnya... he3... tp class akan digantikan pada hari yang akan d tetapkan oleh pensyarah masing2 nanti... kalau bab ganti2 class ini... terima lah dengan redha... :D

okey lah, aku nak rehat sepenuhnya dulu... he3... tp acaimen tetap di hati... he3...

sampai ketemu lagi... muah3... cayang korang semua...

cenyum celalu..:D

No comments: