Thank You

Saturday, February 19, 2011

nOvel

tuitui senantiasa menemani aku... :D


assalamualaikum...

bertemu kita d entri yang baru... bila da minat tiada siapa yang boleh halang.. melainkan diri sendiri... korang mesti ada minat masing-masing kan? begitu juga aku...

korang nak tahu tak minat aku apa? mesti lah tak tahu sebab aku tak bagi tahu lagi tp aku da nyatakan pada tajuk entri ku pada malam ini... tp aku nak gtau korang juga lagi... :D


jumaat dan sabtu ku minggu ni, ku isi dengan novel-novel ini... :D


aku minat membaca novel dan menyimpannya sebagai koleksi peribadi ku... yang jiwang2 tu... :D aku layan sampai meleleh-leleh air mata tau... :'( mesti korang kata ''ishh apa lah, melalui pembacaan pun aku boleh mengalirkan airmata dengan mudah'' ? tp itu lah aku... seorang yang emosional dan sensitif bagi yang tak mengetahuinya...

walaubagaimanapun, aku tidak mengabaikan waktu-waktu yang penting... iaitu waktu solat dan waktu makan ku... alhamdulillah, aku bersyukur sangat2...

pesan ku; walaupun kita minat kat sesuatu tu...jangan sesekali kita lupa pada yang maha ESA dan perut jangan d biarkan kosong tau...

cenyum celalu :D
celamat malam...
p/s ku selalu; jangan lupa baca doa sebelum tido tau..

No comments: