Thank You

Thursday, February 3, 2011

starting pertama

salam...

aku nak bercerita sikit lagi.. korang jangan jemu singgah dan membaca ya... aku hargai setiap singgahan dan pembacaan korang... thanks a lot... sayang korang... :D aku tak tipu atau main2 tau... aku seyes sgt2... aku harap korang suka dan cenyum celalu macam aku... :)

entri ini tentang starting pertama aku... permulaan cerita, on da way balik umah... aku bertukar posisi sebagai pemandu dan mumy bertukar posisi sebagai penumpang... wah, starting pertama aku bermula... starting aku boleh tahan sebab tidak terhenjut-henjut... aku gumbira... :)

walaupun... aku tekan minyak terlalu kuat dan kereta merujuh ke hadapan dengan cepat... he3... terkejut mumy... nasib lah, aku tekan brek dengan segera... alhamdulillah, everything okey...

seumur hidup ku... baru lah aku memulakan starting pertama ku... selama 20 tahun aku hidup di bumi bertuah ini... baru lah aku merasa memegang stereng kereta dengan sendiri... wah , caya lah aku... he3... selain itu, menghidupkan enjin... menekan pedal2 yang berada kat bawah kaki tu... korang mesti tahu kan... :D

ingat masa kecil ku... semasa balik kampung, aku akan duduk di posisi pemandu bersama baba dan aku yang handle stereng kereta baba.. :D masa itu, perasaan aku; macam kereta itu aku yang punya... he3...

apa2 pun, thanks mumy sebab menjadi tenaga pengajar yang baik... walaupun kakak telah membuat kejutan yang tidak di duga.. heee... mumy tetap senyum dan memberi sokongan kepada kakak... kakak sayang mumy... muaahhhxxx... :D

okey lah, aku nak solat isyak dulu.. pastuu, titun... korang pun sama ya... ataupun titun dulu baru solat isyak tp baik solat dulu sebab takut terlajak titun sampai ke subuh pula... betul tak korang? :D

cenyum celalu...
celamat malam...
p/s ku selalu; sebelum titun baca doa dulu...

No comments: