Thank You

Monday, February 21, 2011

terubat jUa

assalamualaikum...

hey, selamat petang... selamat hari isnin juga... and happy formal day... :D aku meneruskan entri yang terbaru pada petang ini... aku nak bercerita juga walaupun ia nya nampak normal tp aku nak juga.. he3... degil juga aku ni... mmg degil pun :D tp aku nak taubat dari degil ckit2... he3... nak degil kadang-kadang jak... jeng.. jeng.. jeng..

opssss, aku ni suka sangat melencong ke laut kan? he3... biasa lah aku nak juga panas2 kan otak dulu... wau, macam nak menduduki exam plak... bercerita pasal exam.. aku ada test khamis ni... kantoi da, aku tak study lagi... he3...

okey2, aku meneruskan entri sebenar... sebenarnya, rindu d hati terhadap yang tersayang da terubat iaitu kepada mummy dan baba... i'm happy sgt2... sebab rindu da terubat jua dengan mendengar suara dorang td... walaupun berat untuk mengatakan rindu tp biar lah dengan mendengar suara jak ia dapat mengubat rindu itu sedikit demi sedikit...

mummy, borak-borak manja jak.. heeepiiii, korang jangan jeles ngan aku tau.... :D sambil2 bertanya khabar? mummy juga selitkan ttg cuti semester ku... uhh, mummy tetap mummy... mummy kata ''kalau nak balik, bagi tahu awal2 sebab boleh booking tiket''... happy hati ku ini... terima kasih mummy... selain itu, mummy tanya juga, ada duit lagi tak? aku pun menjawab, ada lagi sebab aku mmg tak boros mcm adik-beradik lain... jd aku bersyukur sebab aku jauh dari mereka dan aku tahu berjimat.. alhamdulillah... aku jenis yang berjimat tau, bukan kedekut :D itulah aku.. :D

baba, borak-borak manja juga... :D... perkara yang sama juga aku tanya kat baba iaitu bertanya khabar? :D baba tanya lah ''ada apa2 nak citer ke? aku kata '' tak da, tanya khabar jak... alhamdulillah, baba sihat... selain itu, baba citer, baba akan pegi kursus minggu ni d Tawau pada selasa, rabu,khamis dan jumaat balik Sandakan da... aku pun cakap kat baba ''hati2 baba''...concern nya aku... :D... mesti lah, ngan orang yang tersayang dan d kenali jak :D... lain2, baba tanya ''study macam na? aku pun menjawab ''study.. alhamdulillah, okey juga'' :D


mummy dan baba; really miss both of you so much...

opsss, lupa plak.. mummy dan baba juga bertanya ttg '' lesen memandu aku'' so far, okey jak dan kalau tak da halangan sabtu minggu ni... anis akan hadiri bengkel L...

okey lah, hati aku da berbunga-bunga sgt2 ni :D... jd acaimen kena d teruskan untuk di siapkan .... :D.. pesan ku kepada korang, jangan lupa tefon parents korang tau... jangan nak minta duit jak baru tefon... kena tefon juga walaupun tak hari2...

cenyum celalu :D

No comments: