Thank You

Saturday, July 9, 2011

9 Julai 2011

assalamualaikum...

bertemu kita di entri yang terkini.. semoga anda2 semua sihat ya... selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang dan tercinta... ambil lah peluang yang ada bersama keluarga tersayang dan tercinta...

9 Julai 2011- merupakan tajuk entri ku... wah! agak pelik juga kan sebab entri aku menggunakan tarikh 9 Julai 2011, sedangkan hari ini memang 9 Julai 2011... aku bukan ter-awal sehari atau lewat sehari untuk update belog tp ...

9 Julai 2011- merupakan tarikh peringatan kepada rakyat Malaysia.. semestinya, seluruh rakyat Malaysia tahu apa yang berlaku atau terjadi pada 9 Julai 2011 iaitu tentang BERSIH..

9 Julai 2011- selain itu, mereka yang ada facebook ,twitter, blogger pun update tentang BERSIH.. ermmm3..

9 Julai 2011- baba tefon aku dan pesan kat aku '' jangan keluar, duk jak dalam kolej/asrama.. you see, my parents very worried about me.. thanks to my parents ;)

9 Julai 2011- aku duk depan lappy.. 0nline 24/7, wah! wah! wah! hebatnya lappy aku.. ngeeee..peace.. alhamdulillah, solat 5 waktu tetap terlaksana.. aku harap, walaupun kita online 24/7.. jangan lah kita ter-lupa melaksanakan tanggungjawab kita sebagai orang Islam ya.. solat jangan tak solat.. ;)

okey, semoga BERSIH berakhir dengan BERSIH.. amin ya rabbal alamin.. hanya pada MU kami berserah Ya Allah.. Sesungguhnya, kami hanya inginkan keamanan dan kesefahaman yang berkekalan hingga ke akhir hayat.. amin ya rabbal alamin..

cenyum celalu ;) [peace no war]

No comments: