Thank You

Wednesday, July 6, 2011

dua hari

assalamualaikum..

hey awok2, da dua hari aku tak update belog aku.. jd labah2 pun sudi menemani belog aku.. ceh! jangan harap aku bagi labah2 membuat rumah mereka.. aku, terlebih dahulu memusnahkan rumah mereka.. ;) wink3

wah! JAHATnya aku.. ngeee... i'm sorry, labah2.. bukan aku tak sudi menerima mu tetapi aku tak rela kau membuat rumah di belog ku..

oh my! apa yang aku melalut nii.. tp aku bukan ke-laut tau... aku hanya dua hari.. jeng3.. itulah aku.. tp apa kena mengena dengan aku dan dua hari,.. urmmm, confius sungguh aku..

nevermind, kita lupakan yang lain.. opssssss, iklan kew? okey daa..

okey, waktu Solat Fardhu Isyak bagi kawasan Shah Alam dan yang sama waktu dengannya telah masuk... jum kita solat.. ;)

dua hari sampai di sini ;)

cenyum celalu :)

No comments: