Thank You

Friday, July 22, 2011

Aku Rindu Sayang Semua

Assalamualaikum..

Olaa-olaa semua.. bertemu kembali di entri yang baru.. Wah! Asal aku rajin sangat nak update belog pada malam ni ? ngeee.. Perasaan lah pula aku ni... Peace ;)

Tanpa intro yang panjang, aku berbalik kepada tajuk entri ku pada malam ini iaitu aku rindu sayang semua.. Ermmm, macam tajuk lagu Black Mentor pula- aku rindu sayang kamu..

Aku rindu sayang semua semestinya kepada family aku yang berada di kg. Halaman ku.. Ermm, rindu bangat kat dorang semua.. Tak sabar nak peluk cium mereka semua... Xoxo.. Tapi aku kena sabar dan terus sabar..

Gambar kenangan aku bersama family di majlis persandingan kazen aku

Abang yang satu, selalu takde dalam gambar family sebab abang yang satu ini suka merantau katakan.. Tapi aku tetap rindu abang yang satu ;)

Nenek dan atok bersama kazen aku

Tanpa kesabaran aku akan rebah dalam gelombang kerinduaan ku.. Aku berpegang kepada sabar itu separuh daripada iman.. Jadi, aku kena sabar.. Aku pasti, dengan kesabaran ku ini pasti ada hikmah yang tersembunyi.. Insya Allah, amin ya rabbal alamin..

Aku rindu sayang semua (^-^)

Selamat Malam..

No comments: