Thank You

Wednesday, July 6, 2011

alhamdulillah, akhirnya aku berjaya

assalamualaikum...

selamat malam semuanya.. aku harap korang berada dalam keadaan sihat selalu di samping orang2 yang tersayang dan tercinta ya.. amin..

bertemu lagi di entri yang terkini.. tajuk entri ku pada malam yang sepi ini adalah alhamdulillah, akhirnya aku berjaya lulus ujian JPJ..

terima kasih yang tak terhingga kepada cikgu pengajar memandu, mummy dan baba, kawan-kawan, dan semua yang terlibat.. atas sokongan dan dorongan semua..

terima kasih juga kepada pegawai JPJ pada tarikh ini 6 Julai 2011.. En.Hamzah@pacik (gelaran yg En.Hamzah sendiri bahasakan diri beliau) kerana banyak membantu dalam perjalanan ujian pada tarikh ini.. omelan mu, akan ku kenang sampai bila2..

antara omelan mu pada diri ku ini adalah;

1. Cari lah calon istimewa skrg bagi mengenali hati budi masing2.. muka da comel, ceh! terharu seketika..

2. memang bercinta manis tp bila ditinggalkan pahit tp jangan berikan 100% sayang itu..

3. Sentiasa berfikiran positif..

4. Belajar elok2, semoga berjaya ya..

5. Kalau da jadi orang atasan , jangan lupa pada orang bawahan.. uhh! touching seketika.. tetapi aku kena cool ;)

6. dan banyak lagi tp aku just kongsi lima je.. ok kan? :)

walaubagaimanapun, aku takkan lupakan omelan itu tapi bagi aku itu bukan omelan tetapi nasihat kepada diri ku ini...

terima kasih En. Hamzah.. kalau ada rezeki kita jumpa lagi.. :) Insya Allah..

alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. semua yang terjadi pasti ada hikmah disebaliknya.. Insya Allah, amin..

alhamdulillah, akhirnya aku berjaya :)

cenyum celalu :D

2 comments:

Sheery Dream Cakes said...

Assalamualaikum anis..
tahniah dari akak ... :)

Anis Shafeera Sapli said...

Waalaikumussalam kak Diana..
thanks kak Diana :)