Thank You

Friday, July 22, 2011

USJ, Subang Jaya

Assalamualaikum..

Hello-hello semua :) Wah! lama sunggung aku tak update belog aku.. nasib lah, belog aku tak bersawang dengan lebih banyak lagi sebab aku da update.. ngeee.. Opsss, macam happy jak aku ni.. Ermmm, semestinya aku kena happy tapi tak boleh terlampau happy juga tau.. Semoga korang pun happy macam aku..

Selama ketiadaan aku dalam meng-update belog dsebabkan aku berada di USJ, Subang Jaya dan ter-malas nak update belog..ngeee.. Aku berada di USJ, Subang Jaya selama 5 hari 4 malam.. Wah! nak dekat seminggu juga kan? tapi tak seminggu pun.. smile :)

Ermmm, semestinya korang tertanya-tanya.. kenapa aku berada di USJ, Subang Jaya.. Walaupun korang tak tertanya-tanya.. Aku akan tetap nak kongsi dengan korang sebab aku suka berkongsi..

Walaupun aku tahu pasti ada yang tak suka berkongsi jadi aku bukan spesis itu.. Tapi aku spesis yang suka berkongsi tapi bukan berkongsi kasih tau tapi berkongsi cerita kehidupan ku.. :) ngee..

Okey, aku berada di USJ, Subang Jaya kerana aku mengikuti kawan aku balik rumahnya.. hik3.. ish3, benggang sungguh.. Wah! siapa yang benggang tu? heheheh.. Apa yang aku mangarut nie.. Ermmm3x..

Sebenarnya, perancangan awal aku dan kawan aku yang tinggal kat USJ, Subang Jaya tu ialah kami akan bercuti ke Kuantan, Pahang Darul Makmur tetapi atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.. Perancangan kami terpaksa dibatalkan jd aku hanya mengikuti kawan aku balik ke rumahnya di USJ, Subang Jaya..

Walaubagaimanapun, thanks kepada keluarga kawan aku kerana menerima aku sebagai keluarga mereka.. Semoga keluarga kawan aku dimurahkan rezeki.. Amin.. Hanya Allah saja dapat membalas budi baik mereka..

Sampai sini dulu..

USJ, Subang Jaya

Cenyum celalu :)

No comments: