Thank You

Friday, July 29, 2011

Padan muka aku

Assalamualaikum..

Lalalalala.. Apa khabar semua? Aku disini alhamdulillah sihat.. Bertemu lagi di entri yang terkini pada hari Jumaat ini.. Sesungguhnya hari Jumaat adalah penghulu segala hari.. Semoga kita mengisi setiap detik dan masa pada hari Jumaat dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah dan diredhai... Insya Allah, amin..

Tanpa intro yang panjang.. Aku meneruskan perkongsiaan ku bersama korang.. Aku harap korang terima aku seadanya.. Opssss, apa yang aku mengarut ini... Adakah aku mengarut? I'm sorry, If I :D

Okey.. Padan muka aku adalah kerana aku sendiri.. ngeeee.. Semalam, selepas aku update belog tersayang.. Aku menonton movie.. Wah! macam rajin pula aku menonton movie.. ngee.. Da tengah malam tapi aku masih menonton movie.. :)

Wah! movie apakah yang aku tonton? Semestinya movie HINDUSTAN... ngeee.. Hindustan mali tu.. Padan muka aku sebab mata bengkak sebab menangis bagai nak rak.. huhuhuh..T_T

Movie hindustan itu bertajuk Kal Ho Na Ho.. Kepada yang belum menonton, Selamat Menonton ya :)

Padan muka aku..

No comments: