Thank You

Wednesday, July 13, 2011

Selamat Malam

Assalamualaikum..

Selamat malam sayang ku.. Ceh! Gatai naa.. Ngee... Gurauan semata-mata je.. Tanpa hidup dan mati.. Peace ;)

Opsss, awalnya aku ucapkan selamat malam.. Biasa ar, bila idea or mood nak study hilang tetiba.. Jd apa yang aku boleh buat ialah shut down lappy and sleep.. It's the one way I have.. Ngee..

Sorry, for my english broken... Peace..

Aikk, mesti korang pelik kn.. Aku da shut down lappy tp aku boleh update belog.. Jeng3.. Kelebihan my hp bcoz ada wireless jd online on hp lah.. Gunakan kelebihan yang ada sebaik-baiknya tau..

Aiyoo, panjang pula karangan aku.. Ngeee.. Aku harap jangan bosan membaca ya tp kalau korang bosan, aku minta maaf terlebih dahulu..:)

Okey, see you oll's for my next entry.. Nite oll's..

Selamat malam..

Cenyum celalu;)

No comments: