Thank You

Thursday, March 10, 2011

akhirnya

assalamualaikum...

salam 1 Malaysia... wah, da lama tak beri salam 1 Malaysia.. ngeeee..:D urmmm, apa khabar ka? korang semua ... semoga cihat celalu...

beradanya aku di sini adalah untuk update my belog lagi... heepiiii... aku berharap korang tak jemu singgah belog aku... walaupun tak komen... at least, singgah kejap pun aku da menghargai korang sangat2... terima kasih sahabat2 belog aku... :D

entri diteruskan... akhirnya, aku da miliki Lesen Belajar Memandu Malaysia... alhamdulillah, aku da boleh ke tahap seterusnya...

olaa korang, ini lah Lesen Belajar Memandu Malaysia aku... ::D

tahap seterusnya adalah Latihan 8 Jam... tp aku tak contact cikgu yang handle aku untuk latihan memandu nnt... hurmmm... aku kena merancang jadual dengan bijak supaya tidak mengganggu masa2 kuliah ku dan masa rehat ku... :D

urmm, aku rasa sampai sini dulu... sebab line kat sini tak berapa nak molek/okey.... jd sampai ketemu lagi di entri yang seterusnya... Insya Allah...

jangan nakal2 ya korang.... :D

cenyum celalu :D

sumber gambar: koleksi peribadi ku...

No comments: