Thank You

Monday, March 7, 2011

kOmen

assalamualaikum....

hey korang... apa khabar hendaknya? semoga korang sihat2 belaka ya :D uhhh, aku baru hapdate blog aku ini... lalalalala, sorry ar semalam tak dapat nak update sbb aku pun tak tahu... huhuhuh.. tp tak pe, kita bersua kembali di alam blogger ini...

hari ini, kuliah berjalan seperti biasa... tetapi jd luar biasa kerana lambat balik sebab ada kerja yang perlu di selesaikan... alhamdulillah, berjalan dengan lancar... harap2, berjalan dengan lancar pabila buat end product nnt... amin ya rabb...

entri bermula, masa rehat tengahari td... aku jumpa pensyarah atas urusan untuk bertanya pendapat ttg produk pertama aku untuk minor project iaitu majalah... urmmm, aku mendapat komen yang banyak dan aku kena perbaiki apa yang salah...

walaubagaimanapun, dengan komen yang aku dapat itu... aku akan buat dengan lebih baik daripada sebelum ini... insya Allah... doakan aku ya ... amin ya rabb...

terima kasih En.Jumaddi... tunjuk ajar mu akan aku ingat sampai kapan pun...

okey korang, nnt da siap re-do my minor project... aku post bagi korang tgk plak kay... :D selamat kepada korang semua...

celamat petang dan salam maghrib dr aku...

cenyum celalu... :D

No comments: