Thank You

Wednesday, March 2, 2011

Rabu, 2 March 2011

assalamualaikum...

hey korang.. selamat petang... aku update blog lagi walaupun aku tak dapat update semalam... sebab semalam aku tak sempat nak update kerana kesibukan yang tak dapat dielakkan... :D

biasa lah, hari selasa adalah hari yang packed pada diri ku dan kawan2... kerana menyiapkan tugasan minor project iaitu produk 1 (MAJALAH) yang hendaklah disiapkan sebelum minggu peperiksaan bermula...

ermmm, aku rasa sampai sini dulu... kalau ada umur yang panjang kita akan bertemu kembali kay...

sebelum itu, aku nak kongsi hasil kerja aku ;


back cover & front cover

iklan inner front cover & iklan inner back cover

inner

centre spread

antara software yang aku gunakan adalah; adobe illustrator dan adobe in design... selamat mencuba kepada korang semua :D

cenyum celalu :D

No comments: