Thank You

Thursday, March 17, 2011

tak pernah habis

assalamualaikum...

hey korang, Shah Alam hujan petang ini... saja nk kongsi ngan korang... :D tempat korang macam na plak? cuaca petang ini, okey or hujan juga kah or mendung or panas terik or sedang2 (sederhana)...

urmmm, entri aku tak pernah habis kan.. alhamdulillah, aku bersyukur sangat2... kerana di kesempatan ini aku masih boleh menulis dan berkongsi ngan korang... walaupun, kadang2 aku tak tahu nak kongsi apa kat belog aku dan korang tp aku berusaha untuk menulis dan menaip...

aku berharap... aku akan dapat terus menulis dan menaip.. Insya Allah, amin ya rabb... macam nak pergi jauh jak aku ni kan... doakan aku panjang umur ya...amin... tp aku hanya merancang dan yang maha ESA yang menentukan segala-galanya...

mencari konklusi di sebalik semuaya

di sini aku ingin memohon maaf.. jikalau, apa yang aku taip or kongsikan tak berkenan d hati korang dan menyakitkan hati orang... kerana aku tahu, bukan semua orang boleh menerimanya... apa yang lagi penting, aku memang takkan dapat nak puas kan hati semua orang untuk membaca entri yang aku kongsikan...

opssss, macam ter''touching '' plak petang ni... maybe sebab cuaca yang sejuk ini.... biasa lah keadaan suhu dalam badan pun akan berubah walaupun di mana kita berada... betul kah? tp bagi aku ia.. :D

okey, aku rasa sampai sini dulu... semuanya adalah dari diri aku sendiri dan tiada siapa yang boleh menghalangnya melainkan aku sendiri... selain itu, tiada siapa yang boleh meneruskannya melainkan diri aku sendiri juga jd sama2 lah kita renungkan..

sesungguhnya, yang baik itu datangnya daripada Allah S.W.T.. dan yang buruk itu datangnya daripada diri aku sendiri...

celamat petang ^_^

sumber gambar: koleksi peribadi ku..

cenyum celalu..:D

No comments: