Thank You

Wednesday, March 9, 2011

arrggg, perUt kembUng... :'(

assalamualaikum...

hey korang... selamat malam... bertemu lagi d entri yang baru pada malam ini... walaupun semalam aku tidak sempat nak update belog disebabkan tugasan yang perlu di selesaikan...

aku berharap korang berada dalam keadaan yang baik2 belaka... aku di sini ingin menceritakan sesuatu... aku berada dalam keadaan perut kembung sekarang.... bagaikan nak meletup... huhuhu... cedeynya... perasaan rindu kat family da menyerlah terutamanya kepada mumy... kalau mumy ada di sisi mesti mumy da sediakan ubat...

tp aku disini dan mumy di sana jd aku kena terima semua ini dengan redha dan sabar... alhmdulillah, aku da beli ENO; tuang air ke dalam gelas tp separuh jak tau and then, tuang ENO ke dalam gelas yang da ada air itu dan terus minum... harap2, angin2 dalam perut akan keluar dengan sempurna... amin ya rabbb...


terima kasih ENO... kau kembalikan senyuman ku...

okey lah, sampai di sini dulu... walaupun perut kembung, tugasan tetap kena di laksanakan... da2... sampai ketemu lagi d entri yang baru ya... cayang korang cemua... :D

cenyum celalu :D

sumber gambar: koleksi peribadi ku :D


No comments: