Thank You

Sunday, March 13, 2011

blur+sakit kepala+pedih mata

assalamualaikum...

bertemu kembali... selamat berhujung minggu korang... walaupun, agak lewat juga aku ucapkan kepada korang... tp tak pe kowt... ngeee :D

apa citer hari ni? aku harap macam biasa lah... ngeee... aku blur arr skrg.. tak tahu nak citer apa dalam entri malam ni... yang aku tahu, aku nak rehat sepenuhnya... jd aku kena rehat juga sebab aku tak rehat hari ni... sepanjang hari ini, aku menghadap lappy dan buat acaimen... wah, betapa aku berbangga dengan diri aku...

alhamdulillah, acaimen yang di hadap sepanjang hari ini... berjaya juga aku laksanakan dengan jayanya... syukur sgt2...

setelah sakit kepala dan pedih mata menghadap lappy... aku pun kuar makan malam bersama kawan2... urmm, makan burger daging special jak... sambil2 makan, kami pun menonton mentor 5...

mentor 5, macam tak happening jak... ngeee... pandai aku kritikkan... jd aku berharap... mentor 5 akan happening juga sebab kesian penaja kalau mentor 5 tak happening... memandai jak aku... tp betul lah kan? kalau salah, mohon maaf ya...

okey lah... aku rasa macam-macam lah aku mengarut di entri malam ini jd aku kena mengakhirkan entri pada malam ini dengan cepat... sebelum kena bako'... ngeee... tetiba ingat kat Yusof ''hantu kak limah balik rumah''... :D

celamat malam > p/s ku: sebelum tido baca doa dulu tau

cenyum celalu :D

No comments: