Thank You

Monday, March 28, 2011

aku kembali

assalamualaikum...

Happy Monday tuk korang semua... jangan masam-masam ya... korang apa khabar? aku harap korang senantiasa sihat selalu ya.. kalau tak sihat makan lah ubat ya... kalau da teruk sangat, jumpa lah doktor... :D baiknya aku.. ceh, pujian pertama kepada diri aku pada minggu ini.. :)

entri ku bermula... aku kembali... setelah, tiga hari aku menghilangkan diri... bukan secara sengaja tau tp sebab aku pergi ke Penang @ Pulau Pinang... bukan saja-saja p Penang tp Lawatan sambil belajar+menambah pengalaman baru+berjalan-jalan= seronok :D...

alhamdulillah, perjalanan kami berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah... bersyukur sangat-sangat... selain itu, aku bersyukur juga kerana aku kembali update belog... ngeeeee...

aku rasa, sampai sini dulu... nantikan gambar-gambar menarik ku semasa berada di Penang...

cenyum celalu :)

No comments: