Thank You

Sunday, March 20, 2011

sayang mummy...xoxo :D

assalamualaikum...

bertemu lagi di entri yang terkini... malam ni aku nak borak pasal apa ya... urmmm, fikir-fikir kan dulu.. aku kena susun ayat power baru lah ada selera nak baca.. ceh2, ada2 jak aku... biasa lah siapa tak kenal aku tak sempurna... oitttt, tetiba pulak :D

okey , aku da tahu apa yang nak di entri kan pada malam ini... sebelum itu, aku nak melencong jap.. biasa lah, aku bah kan... siapa lah aku kalau bukan aku... ngeeee :D begini bah, aku nak gtau sesuatu... iaitu, Shah Alam hujan maka, aku pun kesejukan... he3...

adiiii, sudah2 aku tahu korang bosan dengan aku tp aku tetap nak meneruskan juga jd entri diteruskan... jeng, jeng, jeng... entri ku malam ini tentang sayang mummy...xoxo :D yeay, aku da kol mummy tau, mula2 beri salam dulu dan tanya khabar mummy... alhamdulillah, mummy aku sihat... dan aku pun menceritakan tentang penyesalan ku kepada mummy... kalau korang tak faham disebalik entri ini, korang boleh klik link ini http://anisshafeerasapli.blogspot.com/2011/03/menyesal.html ...


sayang mummy...xoxo :D

jangkaan aku semalam menepati juga tp ada yang tak kena juga... ngeee.. tp tak pe, korang mesti nak tahu apa yang mummy katakan kepada aku... mummy kata kat aku ''mula2, mummy gelak dan mummy kata siapa suruh tak nak belajar'' ngeee... padan muka aku, kena sebiji... selain itu, mummy berkata lagi ''nak mummy pos kan?'' aduh! sayang nya mummy kat aku atau sebagai sindiran kepada aku... ngee... jd aku kena berfikir sejenak... huhuhuhu :(

walaubagaimanapun, aku da menyampaikan hasrat ku kepada mummy... opsss, terskema pula... relex ar.. ngeeee.. hasrat yang aku sampai kan ialah nak belajar menganyam ketupat bila balik Sandakan nanti... mummy berkata ''okey''... sayang mummy... muaahhhhxxxx... xoxo...

selain itu, ada selingan di sebalik perbualan ku dengan mummy... selingan itu adalah, mummy tanya ''bila kakak cuti? gtau awal2 boleh tempah tiket balik Sandakan''... gumbiranya rasa hati ku ini... :D jd aku pun tak sabar nak tahu bila tarikh cuti ku bermula... urmmm, sabar ya mummy.. nnt da tahu tarikh cuti, kakak gtau secepat mungkin kat mummy... :D sayang mummy... xoxo :D

okey, sampai sini dulu...

sumber gambar: koleksi peribadi ku :D

cenyum celalu :D

No comments: