Thank You

Saturday, July 23, 2011

21 tahun 1 bulan 8 hari

Assalamualaikum..

Hello-hello, aku tak tidur lagi.. Ngee.. Aku berentri baru pula.. Jeng3x.. Harap maaf ya, aku tak boleh tidur jadi untuk mendapatkan tidur itu.. Aku berentri baru lagi.. :)

Semalam, genap lah 21 tahun 1 bulan 8 hari aku berada di bumi yang bertuah ini.. Alhamdulillah, sepanjang 21 tahun 1 bulan 8 hari aku menjalani hidup secara normal dan terkawal..

21 tahun 1 bulan 8 hari

Selain itu, terdapat juga dugaan dan cubaan yang aku terima.. Alhamdulillah, aku terima dan hadapi dengan redha..

Pada 21 tahun 1 bulan 8 hari juga aku telah memiliki lesen memandu P ku.. Alhamdulillah, aku berjaya memilikinya kerana banyak dugaan dalam untuk memiliki lesen memandu P ku tetapi itu tidak mematahkan semangat ku kerana banyak yang memberikan sokongan dan dorongan kepada ku terutamanya mummy dan baba.. thanks a lot to mummy n baba..

Alhamdulillah

Terima kasih kepada mummy kerana melahirkan aku tanpa mummy belum tentu aku dapat melihat dunia yang penuh dengan dugaan dan cubaan selama 21 tahun 1 bulan 8 hari..

Terima kasih juga kepada baba kerana tidak pernah putus memberikan nasihat kepada ku selama 21 tahun 1 bulan 8 hari..

Terima kasih kepada mummy dan baba kerana membesarkan, memberi makan dan pakai yang cukup, dan macam-macam selama 21 tahun 1 bulan 8 hari.. Terima kasih yang tak terhingga..

Thank you to my parents n thank you Allah

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Thank You Allah..

21 tahun 1 bulan 8 hari..

2 comments:

[sutera kasih] said...

alhamdulillah..happy belated birthday dear :)

Anis Shafeera Sapli said...

thanks dear :)