Thank You

Thursday, January 13, 2011

akhirnya

salam....

opsss, aku masih berjaga dalam tidur ku.... kawan2 da tidur ke??? selamat bermimpi yang indah2 ya... he3... aku ni kacau jak kawan2 yang tgh tidur... tp aku nak juga wat entri yang baru untuk blog aku... sebab aku da mis satu hari untuk mengupdate blog aku...

daa hari baru upanya... tanpa sedar, aku da di hari thursday dalam bahasa ibunda ialah hari khamis... alhmdulillah... tanpa ku sedari juga ujan renyai2 kat luar sana.. wah, begitu aku melupakan alam sekeliling ku seketika dengan tangan lancar menaip acaimen dan telinga ditutupi oleh earphone... tp akhirnya aku berjaya menyiapkan acaimen pertama ku... berkat kesabaran ku untuk tidak blogging... heeee...

tp sambil2 wat acaimen aku sempat chatting kat facebook... he3... biasa lah kalau da on chatting... tak berhenti lah tangan ku ini untuk reply chat kawan2... pantang betul kalau aku da buka chat...

aku tak kisah semua tu... sebab akhirnya acaimen 1 aku da siap... da boleh print... lalalalaalala... kepada kawan2 yang tak ciap acaimen 1 tuu... cepat2 lah ya.. jgn wat last minute macam aku... he2... tgk padah nya... aku mis mengupdate blog aku... he3... sempat lagi aku nak b'gurau2... jgn marah ya mumy ku cayang... tiba2 ingat mumy plak... malam2 yang cukup syahdu nii... huhuhuh... miss u mumy... huhuhuh... don't be sad anis... you must be strong kay...

sambil2 mengupdate blog... aku pun menghirup milo panas yang baru aku bancuh td... jemput minum kawan2... aikkk, aku lupa plak korang da tido kan... urmmm, nampak gayanya aku minum sendiri2 lah... hurmm, cedap cungguh milo panas nii... =)

milo panas pun tinggal sikit... aku pun harus mengundur diri pd entri ini... ngam dengan tajuk entri ku iaitu akhirnya... mmg kena sgt lah... esok aku ada class dr pagi sampai ptg jd kena tidur skrg... nnt tak cukup tido plak... aku yang susah sbb ngantok dalam class.. tak baik ngantok dalam class sbb nnt tak focus.. apa yang penting, kerjasama... oittt, bukan kerjasama lah... focus yang penting kalau dalam class... he3...

okey2.. aku pergi dulu..sampai ketemu d entri yang lain kay... aikk, sebelum terlupa... pesan ku selalu, hanya satu... sebelum titonn baca doa dulu kay...

celamat malam...
mimp yang indah2... zZzZzZ...

No comments: