Thank You

Monday, January 10, 2011

selipar dengan mangga

salam...

aikkk, ketemu lagi di entri yang baru.. sorry lah, aku ni kalau da rajin nak update blog mmg berkali2 lah aku update... kepada korang2 yang singgah kat blog aku... harap tak marah lah kat aku yaa... hee... ohh ya, entri yang aku nak citer ni mmg buat aku gelak besar... kalau nak tau, bacalah entri aku sampai abis tau...

bermulanya cerita... sambil2 blogging aku pun facebooking, 2 in 1 katakan..heee... nak d jadikan cerita aku ni suka stalker kawan2.. heee.. aku pun ternampak lah picture yang d tagged ke dalam album kawan aku... picture 2 membuatkan aku gelak besar... hahaahahaha > gelak perempuan jak tau, tak lah kuat sgt... he3... :P

picture 2 pun aku download tanpa permission.. he3.. nakal ny aku.. tp bukan picture muka orang pun tp picture... tut3... masih engage lagi.. he2.. kejap2 aku tengah nak upload ni... aku harap, kawan2 bersabar ya.. he3...

cak..cak..cak, jom tengok ramai2 picture nii>>>> :D


selipar dengan mangga


macam mana, apa pendapat korang.. selipar dengan mangga...??? bagi aku orang yang mangga seliparnya mmg nak save bajet...heee.. antara sebabnya; bajet tak kena curi> bahasa yang paling elok ialah tidak hilang di ambil orang... he3... selalunya, selipar akan hilang pabila kita pegi kenduri kawin... mostly, selipar hilang kat masjid... kat masjid pun selipar bolah hilang kan??? caya lah, sapalah kepala hitam yang mengambil secara sengaja atau tersalah sarung tuu.... hee

fikir2 balik, kesian kat orang yang mostly hilang selipar kat masjid... jd pengajaran nya sekarang... kepada korang2 yang penah hilang selipar kat mana2 ... korang boleh ikut idea selipar dengan mangga, macam picture kat atas tuu... heee... e2 kalau korang nak save bajet sgt2 lah.. kalau tak pun, halal kan jak lah selipar yang hilang tanpa mangga tuu... semoga selipar tanpa mangga e2 bertemu tuan selipar yang baik2... heee.... :D

okey lah, entri selipar dengan mangga berakhir di sini... kalau sapa2 rasa tak nak gelak tuu... aku nak sorry2 dulu ya.. al- maklum lah, tak semua orang boleh buat kita gelak termasuk lah aku ngan korang2... kalau korang gelak, ertinya aku berjaya lah 2... he3... semoga yang baik itu kita pegang kuat2 dan yang tak baik tuu kita lempar jauh2 kay...

kredit to; picture ''selipar dengan mangga'' from photo album my fren...

cenyum celalu.. :D

No comments: