Thank You

Friday, January 21, 2011

risau

salam...

selamat tgh hari korang... korang da lunch??? alhmdulillah, klau da...=) urmmm, korang sihat??? aku tak sihat lagi... huhuh...=(

aku gembira walaupun aku tak sihat... sebab mumy kol aku td... mumy risau pasal tiket balik KL... sebab tiket balik KL tak booking lagi... mumy kata ''mumy tak senang tidur sebab tiket kakak balik KL tak booking lagi''... sayang mumy... tak sabar nak peluk cium mumy... aku cakap kat mumy '' jangan lah risau, hari2 kakak check harga tiket'' mumy sabar ya, ''mumy doakan jak tiket akan murah''...amin...

selain borak pasal tiket... mumy tanya pasal ceramah KPP hari tu... aku pun citer lah... banyak citernya... tp aku citer sikit2 jak... he2... smbil gelak2 aku bercerita kat mumy... lupa seketika sakit yang aku hadapi bila borak bersama orang tersayang dan tercinta...

mumy juga tanya pasal duit... ''duit kakak ada lagi tak''??? aku cakap kat mumy, ''duit kakak ada lagi tp tinggal sikit jak bukan da habis pun''... itulah mumy... mumy pernah cakap ''biarlah mumy tak makan yang penting anak2 mumy makan''... begitu besar pengorbanan mumy... thanks mumy... i never forgot you mumy... doa kakak senantiasa mengiringi mumy setiap hari...

okey lah.. sampai sini dulu entri ku... aku nak kuar lunch... kawan2 da tggu tu... nnt kena panggil kuat2 lagi.. he2.. hanya gurauan semata2... =)

cenyum celalu...
celamat bercuti kepada aku dan kawan2... =)

No comments: