Thank You

Saturday, January 22, 2011

kahwin

salam...

wah, awalnya aku update blog... heee... biasa lah hari ni aku rajin skit... after solat subuh aku tak tidur balik tp kebiasaannya pd hari cuti2 mcm ni aku akan meneruskan perjuangan aku untuk terus tidur lagi... he3... after solat subuh jak terus tidur... hee... tp kan, mumy kata '' tak elok, nnt rezeki lambat masuk dan otak jd lembab'' jd korang2 ingat pesan mumy anis tau... =)

oh ya, selamat bercuti korang... pd korang yang b'kerja, selamat b'kerja... selain ucap selamat aku nak tanya khabar korang juga.. sihat or tak??? aku harap korang sihat2 selalu ya... amin... kalau tgh sakit tu... hadapi dengan redha ya... aku pun still tak sihat lagi tp da lebih baik dari sebelum ni... alhmdulillah...

opocottt... kahwin? siapa yang kawin? aku ke? he3... korang mesti tertanya-tanya??? kan..kan..=) tp takkan aku yang kahwin dan tak mustahil juga aku akan kahwin... he3... aku ni saja jak kan... biasa lah nak wat kejutan kat korang... aku nak juga kongsi hari-hari bahagia aku dengan korang2... walaupun korang2 aku kenali di alam blogger... aku still nak citer juga kat korang.. =)

ermmm, tak sangka jodoh aku da sampai... opsss, cilap plak... jodoh kazen lelaki aku lah yang da sampai... alhmdulillah... congrats to my cousin and future wife... semoga segala2 nya berjalan dengan lancar... amin ya rabb...

sebelum aku tutup cerita entri ttg kahwin ni... aku nak tunjukkan kad kahwin my kazen... simple but nice... =)



simple but nice..
majlis perkahwinan pd Ahad, 6 Februari 2011 bersamaan 3 Rabiul Awal 1432H
bertempat di Kg. Sentosa Sg. Manila. Jln. Sg. Batang. Batu 10. Sandakan, Sabah


sebelum tu, kad kahwin ni aku dapat melalui facebook kazen aku... he2.. aku ni suka kecoh kan... tp benda baik aku nak kongsi ngan korang2... apa salahnya??? ... bukan selalu dapat kahwin... he2... ada2 jak aku ni... =)

if ada rezeki lebih aku pun nak kahwin juga... opsss, aku ni selalu cilap.. he3... if ada rezki aku nak hadiri majlis perkahwinan kazen aku juga... =) tp kalau tak da... aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan my cousin and future wife... semoga berbahagia hingga ke akhir hayat dan mendapat anak-anak yang soleh dan solehah.. amin ya rabb...

okey2, sampai sini dulu entri kahwin aku... ish2, aku ni... =)

sampai ketemu d entri yang baru pula... yang lebih gempak dan da boom..boomm..booommm... =)

cenyum celalu =)

No comments: