Thank You

Wednesday, January 19, 2011

kU bukan akU

salam...

ku bukan aku... lagu terkini blog aku... ceh, rajin benar aku tukar lagu kt blog aku... biasa lah, ikut mood katakan...

ohh ya, aku nak kongsi sikit ttg minor project aku... tajuk, tema dan konsep tuk magazine aku da proceed... alhmdulillah... aku kena buat pembentangan td... alhmdulillah, aku dapat melalui dengan jaya... al maklum lah, aku ni jenis yang susah nak bersuara pabila aku berada di hadapan khalayak ramai...

entri ku.. ku bukan aku... oh no.. ku bukan aku... sebab aku mengalami simtom2 demam skrg; antaranya: sakit tekak, batuk, selesema... ku bukan aku kerana badan lemah sangat2 tp aku tetap nak update blog aku... supaya aku tak manjakan diriku dengan sakit yang aku hadapi skrg...

urmmm, aku harap korang sihat ya... kalau tak sihat makan lah ubat atau kalau da tenat sangat jumpa lah doktor... aku harap aku cepat sembuh dr sakit aku... aku tak suka sakit tp itulah dugaan yang harus aku hadapi dengan redha...

okey lah.. aku nak rehat2 dulu.. sebab mata aku da berat.. akibatnya; kesan drpd ubat yang aku makan td...

sampai ketemu lagi...


cenyum celalu walaupun berat dugaan yang dihadapi kerana senyum adalah terapi yang paling mujarab... insya Allah...

No comments: