Thank You

Tuesday, January 11, 2011

happy birthday

salam...

wow, da lebih 12 tgh malam... entri ni khas untuk kawan aku Fatihah@ahh... selamat hari lahir yang ke-21 tahun... semoga d panjangkan umo dan d murahkan rezeki... da besar da umo kawan aku... he3... jgn nakal2 ya... semoga berbahagia di samping orang2 yang tersayang... amin ya rabb..


befday gurl (ahh) dan aku... :D


itulah; kek befday gurl dan belated befday gurl (syifaa')...

harap maaf lah, image kek befday gurl dan belated befday gurl (syifaa') blur sgt2.. sebab guna khidmat kamera hp aku jak... kamera besar tak bawa... apa2 pun, yang penting keikhlasan nak snap gmbr 2 ada... betul tak kawan2... hee...

aku blur juga lah, macam image kek 2... sebab aku da ngantok... uhhh... aku da takde idea nak meneruskan entri ini... aku hanya mampu berdoa untuk kebahagiaan kawan aku...

okey lah, esok aku ada 2 class... jd aku kena titonn sekarang... apa2 pun selamat hari lahir kepada kawan aku...

p/s: baca doa sebelum titon tau kawan2 ku... :)

selamat malam...
mimp yang indah2... :)





No comments: