Thank You

Monday, January 17, 2011

check-up gigi

salam...

aikkk, kita ketemu lagi di entri yang baru... sebelum hari ini tamat.. aku nak menaip entri yang baru lg... boleh tak??? boleh... sebab blog aku kan... he3... korang da makan??? alhmdulillah, aku baru lepas makan nasi goreng ikan masin.. peh, bukan main banyak cili lagi... tp habis juga aku makan... =)

okey, aku meneruskan entri aku... hari ini aku ada class sepatutny tp malangnya class terpaksa dibatalkan sebab lecturer tak da...huhuh... dengan penuh kesabaran aku dan kawan2 balik lah sebab lecterur tak da...

sebelum balik, kami singgah warung dulu... biasa lah kalau singgah warung kena lah makan dan minum... sarapan pagi katakan... sarapan adalah penting... jd korang2 jangan tak sarapan tau... baru ada tenaga dan otak pun berfungsi... aikk, jd selama ni otak tak berfungsi ke??? he2...doink..doink..donink.. =)

selepas sarapan kami merancang ke suatu tempat... tempat tu ialah... jeng..jeng..jeng.. tunggu... itulah entri aku yang sebenar... aku suka melencong sebelum meneruskan entri yang sebenar... he2.. itulah aku... =)

da sampai, tempat yang aku maksudkan ialah Pusat Kesihatan UiTM... =)





Pusat kesihatan UiTM adalah pusat perkhidmatan perubatan... pusat ini seperti hospital tp bagi pelajar UiTM saja... kerana perkhidmatannya adalah percuma sahaja... tujuan aku dan kawan2 pegi ke pusat kesihatan ialah untuk buat pemeriksaan gigi...

masa yang ada kami guna sebaik mungkin dengan melawati pusat kesihatan.. he2.. itulah kami... kami pun mengambil no. giliran... wah, ramai sungguh... kami menunggu giliran masing2...


inilah no. giliran aku... nak tggu satu no pun lama...=)

alhmdulillah, no. giliran aku da sampai... aku pun check-up gigi... doktor tak kata apa2 tp aku tanya doktor tu '' boleh buat scaling tak''???... doktor tu kata '' kalau nak scaling kena buat appointment dulu''... setelah selesai check-up... doktor tanya aku ''gigi kamu tak sakit ke''??? nak tahu tak sebab apa doktor tu kata mcm tu.. sebab gigi aku tak rapat macam orang lain.. gigi aku jarang2 jd doktor tu tanya sebab dia ambil berat kot.. apa2 pun thanks doktor.. my pleasure b'coz you care about my teeth...

da selesai check-up... tamat di situ.. tggl tggu appointment jak... kami pun balik ke kolej kediaman...

okey lah, masa tuk hari ni da nak tamat... aku pun da ngantok... aku kena tidur dulu sebab esok aku ada dua class jd aku perlukan tidor yang cukup...

p/s ku selalu>>> sebelum titon baca doa dulu tau...

celamat malam..
mimpi yang indah2...


No comments: