Thank You

Sunday, January 23, 2011

masa

salam...

bertemu lagi d entri yang baru... wah, cepat sungguh masa berlalu... esok bermulanya minggu yang baru... tidak ku sangka... begitu cepat masa berlalu... bak kata perpatah '' masa itu emas''...

ermmm, sama2 lah kita merebut masa yang ada dengan sebaik-baiknya... opsss, bercerita ttg masa kan... masa aku semangkin singkat untuk menyiapkan acaimen2 yang tertangguh di sebabkan kesihatan yang tak mengizinkan dan idea yang kurang mengalakkan...


renung-renungkan bersama; Masa akan terus berlalu dan tidak akan menunggu tiap insan yang lalai dan leka...


acaimen ohh acaimen... semua kena hantar sebelum cuti mid-term... tolongggg... sapa nak tolong aku? aku lah yang kena tolong diri sendiri... betul tak korang? sapa setuju... jangan menangis ya... he3... ohh tidak, aku da melangkah jauh dr entri ku... aku tetap aku...

sepanjang hari ini... aku habis kan masa dengan membuat acaimen kedua aku dan juga proposal minor project aku... wah, kepala da penuh dengan semuanya... jd aku pun meluangkan masa untuk bercerita d blog aku... aku harap korang faham ya... kalau korang tak faham... i'm sorry... tetiba ingat amir raja lawak... =)

selain itu, aku melakar masthead majalah... huhuh... idea sangat2 lah kurang... bila lah idea akan tetap bersama ku??? maybe aku kena jatuh cinta dan bercinta dengan Mr. Idea's.. =)... jum Mr. Idea's, kita couple... hee... dalam masa genting ni pun aku sempat lagi membuat lawak.. tp lawak ke??? he3... tepuk dada tanya hati... =)

ohh ya, nnt kalau da proceed masthead majalah yang aku design oleh pensyarah aku... aku bagi tgk kat korang ya... mana tau ada job nak buat masthead majalah dan korang boleh bagi job tu kat aku... he3... memandai jak aku ni... sambil menyelam, minum air plak... tp apa salah nya kan...???

okey lah, ujan da turun dan guruh da sambung menyambung kat luar sana.. macam memanggil2 aku untuk aku merehatkan diri jak... he3... biasalah sepanjang hari ini aku menghadap lappy dengan acaimen2 yang tak pandai siap2... :( tp waktu asar da masuk dan aku tak solat lagi... jd jum kita solat asar dulu ya sebelum sambung buat apa2 kerja yang patut disiapkan...

selamat ya... sampai bersua lagi d entri yang baru =)


image> credit to; Mr. Google


cenyum celalu...
dan selamat petang.. =)

No comments: