Thank You

Sunday, January 9, 2011

pencarian

salam...

selamat malam semua.. semua da tido ke??? aku belum tido lagi... aikkk, ada yang tanya aku ke??? he2... saja nak jawab walaupun takda yang tanya aku...

aku masih lagi berjaga di waktu yang detik2 nak masuk kul 12 tgh malam dan akan bermula hari yang baru tp aku masih lagi berjaga untuk meneruskan pencarian ku untuk acaimen pertama ku yang due date antr tinggal seminggu lagi tp aku masih lagi mencari bahan2 untuk di jadikan rujukan sebagai kesenangan ku untuk meneruskan tugasan yang di beri...

ermmm, aku mmg suka buat keja last minute kalau acaimen bertulis tp tidak kepada acaimen design tau... acaimen bertulis aku malas sikit sebab tu lah wat last.. last minute... heee... korang plak macam na??? last minute juga kah kalau wat acaimen bertuliss.??? atau aku jak... hee

okey lah, sempat lagi aku melencong dalam pencarian ku untuk update blog aku... mmg betul lah aku ni... kalau parents aku tahu... mesti dorang tarik balik bb yang aku guna skrg... heee... apa2 pun aku tetap wat tugasan aku.. korang plak, jangan malas2 wat tugasan tau... tp jangan plak tak update blog korang tau... kena updated untuk singgahan ku bila lapang2... he2 ...

okey2, aku kena pergi dulu... nnt2 update lg ya.... heee2...

p/s; baca doa sebelum titonn tau....

celamat malam..
mimp yang indah2>> :D

No comments: