Thank You

Wednesday, January 26, 2011

technical drawing

salam...

olaaa, rindunya kat blog aku... selesai solat isyak, aku terus sign in akaun blog... ketemu lagi di entri yang baru... wah, aku tak percaya... semalam satu hari aku tak buka blog dan tak update langsung... i'm sorry blog... =)

apa2 pun... korang sihat juga? aku semakin sihat walaupun ada selesema dan batuk cikit2 lagi... da masuk minggu kedua da tp tak baik sepenuhnya lagi... tp aku bersyukur sebab tak demam lagi...

semalam tak update sebab aku sibuk buat technical drawing... korang pernah belajar technical drawing ke? kalau pernah bagus lah... mengikut komen2 kat facebook yang aku terima... ada yang suka dengan technical drawing... dorang kata best dan suka... sebaliknya ada yang tak tahu apa itu technical drawing ...


hasil semalaman tp tak complete lagi... chaiyok...

ini lah technical drawing... tp tak complete lagi... technical drawing yang da complete hendaklah mempunyai ukuran di setiap bahagian... untuk pengetahuan korang; garisan putus2 adalah bahagian untuk di lipat manakala garisan lurus adalah bahagian untuk di potong.

kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut ttg technical drawing... korang buka lah link ini http://en.wikipedia.org/wiki/Technical_drawing#Types_of_technical_drawings ... selamat menambah pengetahuan yang baru ya... kepada yang da tahu, selamat mengetahui dengan lebih tahu lagi...

okey lah sampai sini dulu.. if aku rajin nak menaip... akan aku susuli dengan entri yang baru nanti.. korang jangan nakal-nakal ya... keep in touch... =)

image> credit to; my hp...

cenyum celalu...=)

No comments: