Thank You

Saturday, January 15, 2011

KPP

salam...

selamat malam cemua.. da malam upanya... =) semua da makan malam... sapa yang belum makan cepat2 lah makan ya.. nnt senak plak perut korang kalau tak makan... ohh ya, aku pun tgh makan... nak tau aku makan apa??? aku makan mee sup bihun... nak tau tak sapa yang bawa juga??? makan free katakan... he3... mama kawan aku yang bawa... terima kasih mama.. opsss, cilap plak.. =) terima kasih auntie... semoga auntie dan family murah rezeki.. amin ya rabb...

sambil2 makan mee sup bihun.. aku pun wat lah entri terkini tuk hari ini... 2day, aku hadiri ceramah KPP... sebelum aku hadiri ceramah KPP... kita kena lah minta restu dari parents kita dulu.. supaya apa yang kita buat sepanjang tu mendapat berkat dari mereka... berkat ibu bapa amat lah penting selain berkat dari yang maha ESA... jd aku pun call mumy dan sms baba... =) korang tahu tak KPP tu apa??? mesti tahu bagi yang da melaluinya... tp pada sesiapa yang belum melaluinya, aku akan bagitau kat entri ini... KPP itu adalah KURIKULUM PENDIDIKAN PEMANDU... amacam semua da tahu kan.. =)


buku KPP


ermmm, KPP teramat lah bosan dan mengantok... nasib lah cikgu yang beri ceramah KPP tu aktif bertanya dan berlawak.. kalau tidak sia2 jak cikgu tu ceramah kat depan dan aku tak ambil attention... betul tak??? tp kalau aku tak ambil attention aku yang rugi dan duit yang aku bayar tetap masuk poket cikgu tu... kan..kan..kan??? bijak2... he3...

apa2 pun, terima kasih cikgu... aku berharap dengan ceramah KPP tu selama 6 jam.. dapat membantu aku dalam menduduki ujian undang2 nnt... seram juga kalau tak lulus ujian undang2... sebab cikgu tu kata... soalan ujian undang2 mengelirukan jd jawab sebaik mungkin... cikgu tu kata juga jangan bazir wang dengan mengulang segala ujian yang bakal di hadapi nnt...

dalam2 bosan dan mengantok tu.. sempat juga aku snap tag yang diberi pinjam sepanjang ceramah KPP dijalankan... tag itu hendak lah di pakai...


kredit to my handphone =)
sori2, gmbr blur>>>


selain itu, sambil2 take notes... aku sempat membuang dakwat pen dengan melukis... he3... itu lah habit aku bila tak focus... heeee... aku nak citer pengalaman ku... masa dalam class teori... lecturer tgh bincang pasal apa entah... heee... tp aku tgh syok melukis dan lecturer tu pun bertanya kat aku '' anis tgh putus cinta ke?? heee... aku blur... sebab masa tu aku tgh lukis muka kartoon yang berwatak lelaki... he3... ada2 jak kan aku ni... sampaikan kawan2 gelak dan aku menjadi malu kepada diri ku kerana kedapatan melukis tanpa niat...he2...



it's my habit... melukis pabila tak focus... sori2, tulisan aku tak da seni sekejap... he3... nak cepat sebab tak nak ketinggalan pd slide show yang dipaparkan...


aikkk, da terpesong jauh dr KPP.. he3.. okey lah... btw, pengalaman is pengalaman... bukan semua orang dapat melalui pengalaman yang sama... jd pengalaman yang baik dijadikan pegangan dan pengalaman yang jaat dijadikan sempadan... betul ke??? kalau tak betul sama2 lah kita memperbaikinya kay... =)

okey lah.. kepada korang yang tak ambil lagi lesen memandu tu... kumpul2 lah duit dan ambil lah masa sekarang kerana banyak kebaikan pabila kita ada lesen memandu antaranya; dapat
membantu diri sendiri dan keluarga pabila ada masalah, senang dapat kerja> sebab ada kemahiran memandu dan lain2... keburukan aku tak nak citer kat cni... sama2 lah kita berpegang kepada kebaikan bukannya keburukan kay...

wah, macam karangan da entri aku pada malam ini.. he2... apa2 pun selamat berkongsi pengalaman =)... aku rasa sampai sini dulu entri KPP aku... ingin aku kongsi pesan cikgu memandu itu ''BELAJAR JANGAN KEDEKUT''...

okey2... bertambah panjang lah entri ini kalau aku masih terus menaip... =) sampai berjumpa lagi d entri yang baru...

celamat malam cayang2 korang... =) >>>>baca doa sebelum titon tau<<<<
mimp yang indah2...




No comments: