Thank You

Thursday, January 27, 2011

selamat tinggal Kuala Lumpur

salam...

alhmdulillah, semua nya da selesai... aku da pun check-in.... everything okey... sementara menunggu penerbangan aku nak update blog aku juga... he3... korang jangan nakal-nakal ya... aku tinggalkan korang untuk beberapa jam tp bukan untuk selama-lamanya... doakan pemergian ku ya... semoga aku selamat sampai ke destinasi ku... amin ya rabb...

selamat tinggal Kuala Lumpur... aku pergi meninggalkan mu untuk seminggu... =)... doakan pemergian ku dengan penuh keberkatan dan keselamatan ya... semoga aku selamat sampai ke destinasi ku.... amin ya rabb...

aku pergi bukan untuk di tangisi tetapi aku pergi untuk mengubati rindu ku... rindu ku kepada family yang tercinta dan tersayang...


menyempat jak webcam.. he3... peace no war...


sampai ketemu lagi d entri yang baru...

cenyum celalu... =)

No comments: