Thank You

Monday, January 3, 2011

kembali ke sekolah

salam...

lalalalalalala.. aku hapdate... new entry, aku kembali ke sekolah... awal pagi da bangun... solat subuh dulu tau pastuu pegi mandi... alala, sejuknya air...he3... macam pertama kali jak mandi pagi tp mmg lah sebab selama cuti sem... mandi pun da tgh hari...

bermulanya di sini, kelas pertama ku pd pagi pukul 9:00 pagi... kelas amali tuu... subjek tuu adalah screen printing... dengan awalnya, ceh ayat tuu bukan main lagi... aku dan kawan2 da dapat acaimen pertama... 2 minggu dan hantar...

okey lah, mau chaw dulu sebab nak kuar shopping sikit ngan kawan2...heee...

cenyum celalu :D


2 comments:

Awangku Johan said...

salam ziarah n salam perkenalan..
saya follow blog kamu.. mai singgah blog saya n follow blog saya yaaa

Anis Shafeera Sapli said...

salam ziarah dan salam perkenalan juga..
terima kasih sebab sudi follow blog sy... insya Allah, blog awk akan bakal sy follow... :D