Thank You

Monday, January 17, 2011

my iron =(

salam...

ola..laaaa.. da petang erk??? he2... saja jak nak tanya.. nak bermanja-manja ngan korang cemua... korang tak pegi bersenam ke petang ni??? pegi lah bersenam sihat juga badan daripada menghadap lappy 24 hours...=)

ohh ya, lagu kat blog aku da tukar kan..kan... nak tukar mood sedey dulu... sebab entri aku ni wat aku sedey ohh... tp bukan lah sedey macam lagu nadiku... just perasaan tu jak yang sedey tp tak lah sedey gila2...

aku nak mulakan entri aku... begini sebenarnya... iron yang da aku guna selama 2 tahun d tempat perantauan aku telah patah muncung nya... yang kat depan tuu... yang macam bentuk tiga segi tuu.. sapa yang rajin gosok baju, tudung or apa2 lah... mesti korang tahu kan...

cak..cak..cakkk..

ini lah iron aku yang da berusia 2 tahun... tp da sumbing / patah... huhuh... =(>>>> iron ni juga lah yang banyak makan baju kawan2 aku sebab panas sgt... tgk kesan hitam tu... sorry kawan2... iron Anis tak bersalah =)


iron tu lah pembelian baba aku masa hari pendaftaran kolej kediaman aku... first time aku juga berada d tanah semenanjung... baba lah yang menghantar aku sampai lah aku berada di UiTM Shah Alam ini... uhh, nnt akan aku gum muncung yang patah itu dengan gum gajah.. tp lekat ka juga tu??? huhuhu... tp akan aku usaha kan juga supaya lekat macam dulu kala... macam da lama patah kan.. padahal baru semalam sbb kelalaian aku... tak suka... huh...

tp apa boleh buat benda da nak jd.. mana boleh elak... kan??? terima dengan redha...

aku rasa, sampai sini dulu entri aku pada petang ini... selamat menunaikan solat fardhu maghrib bagi kawasan Sandakan dan kawasan2 yang sama waktu dengan ny... miss my hometown... =(

okey2, masa cemburukan aku jd aku kena mengundurkan diri sebab tak mandi lagi... uhh, patut pun wangi.. he2.. sapa2 yang belum mandi tu... mandi2 lah sebelum maghrib ya, supaya tulang2 tak sakit bila da tua nnt... mencegah lebih baik daripada merawati... wah! sempat lagi aku...

okey, shower now...=)
maghrib nak dekat2 da ni...

salam maghrib korang2 cayang...
cenyum celalu =)

No comments: