Thank You

Saturday, January 8, 2011

bantal barU

salam...

aku hapdate tuk hari ini... orang tanya, tak bosan ka update blog??? aku hanya senyum bila ditanya... dalam hati berkata... kalau da minat nak bercerita dan menaip tu... apa pun tak bosan melainkan tak minat mmg lah bosan... betul tak??? kalau tak betul sori lah... heee... itu hanya lah pendapat hati aku tp tak tahu orang lain...


ohh entri petang ni... entri petang ni ttg bantal baru ku untuk semester 5 ni... wah, dapat bantal baru tuu... bantal tuu dibeli oleh mak wan@macik aku... kazen aku baru hantar barang2 aku... yang aku simpan kat umah dia masa cuti semester lalu... jd masa hantar barang2 aku tu dia beri sekali bantal baru tu.. dia kata mak yang belikan sebab bantal yang aku ada sekarang mak wan kata keras jd mak wan belikan lah aku bantal baru... terima kasih mak wan nnt...


...bantal baru ku...8/1/2011...


bantal baru aku tuu, siap color pink lagi... color fevret aku tuu... ala2, power ranger pink.. he3...sweet sgt2... empuk lagi tuu, gerenti tidur nyenyak punya malam ini dan malam seterusnya.. insya Allah...


cehh, bantal baru pun aku nak citer... hee2... saja nak berkongsi sebab da seminggu aku kt sini bertemankan tuitui, bantal petak dan kain sarung mumy jak yang aku bawa ke tanah semenanjung ini...


tuitui, kain sarung mumy, bantal petak, bantal keras akan ditemani oleh bantal baru...:)
p/s> jgn gaduh2 ya... heee


terima kasih kpd kazen aku yang ku panggil abg dess, yang jauh2 datang dari Bangi ..jauh ke??? hee... satu jam jak dari Bangi ke UiTM, Shah Alam... terima kasih daun keladi... cuti semester nanti tumpang simpan barang2 lagi... :D


aku rasa sampai di sini jak entri ku untuk petang ini... sampai berjumpa lagi di entri yang lain plak... ohh ya, sesiapa yang belum mandi tuu.. mandi lah sebelum maghrib ya... okey lah, aku nak habis kan penulisan terakhir pd entri ku ini sebelum waktu maghrib masuk...

salam maghrib semua...
cenyum celalu dr ku...



No comments: